Ofokuserad vinter

3 Åsikter:

Blogger Martin sa...

Mycket rätt och mycket snällare än sancho, som bara säger: "var e fokus?" Men nu ska vi inte vara elak mot honom, vi kan vara elak mot mig istället för han säger: "foxy droppa sin blogg vet du va?" (Sancho pratar inte alltid i frågor) och jag säger: "VA? Oj oj, va?". Han säger det va nån tyck-å-tänk-polis som kom å sabba allt å sådana tänker jag kan emigrera till någon obetydlig del av världen där dom kan sitta å peka åt varann bäst dom vill. Men så tänker jag att det är ju bra också, att du nu kan fokusera bättre på KESO.

12:45 em  
Blogger Martin sa...

Men jag är helt dundersäker på att jag såg pestokeso i affären tidigare i veckan! Det måste ha varit pestokeso. Jag och Sancho stod och fundera på vad vi skulle ha i lasagnen, jag titta på pestokeson, men sen så tänkte jag att vanlig keso är allra bäst. Nu tänker jag, att jag kanske borde ägna mitt fotograferande åt keso, jag tänker att jag kanske borde tagga KESO på alla spårvagnar, och jag tänker att det uppenbarligen är långt kvar innan gemene man når fram till KESO.

[pamca]

12:08 em  
Blogger felicia sa...

Jag vill oxå ha en bild på keso, gärna pestovarianten men vilken som är egentligen ok. Sen ill jag berätta tt pestokeso är fantastisk i lasagne om man kör lite på pesto/soltorkad tomat-temat..

12:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem