Dom andra


Dom som har ett jobb, dom som vet vad dom gör och varför och som är vad dom gör. Dom som står på en gul skylift. Dom

4 Åsikter:

Blogger Martin sa...

Vill bara förtydliga att detta inte ska misstolkas som någon dikt.

12:59 em  
Blogger felicia sa...

jag skulle bli otroligt glad om det publicerades en bild på keso snart...

3:43 em  
Blogger Martin sa...

Så fort jag köper KESO, vilket är oförklarligt sällan, vi går liksom gärna förbi varandra i mataffären. Det är kanske därför jag är så otillmötesgående. Men när jag får fatt i KESO lovar jag ett litet kollage av KESO i alla möjliga sorters högar. Tills dess får ni hålla till godo med min fåordighet. Min själ har emigrerat till norrland.

12:38 em  
Blogger Martin sa...

Jag har sett att ni har skrivit massa inlägg och jag har letat febrilt för att hitta dom men jag går bara vilse i min egna bogg. Bättring ska ske och nu har jag också införskaffat keso.

5:23 em  

Skicka en kommentar

<< Hem