Telefonsamtal

Mobilen ringer. Okänt mobilnummer.

Jag: Martin
Han: Hej, jag heter ____ och ringer från McDonalds i Västra Frölunda
Jag: Jaha (Jag tänker att jag äter inte på McDonalds och jag bor inte i Västra Frölunda, varför ringer dom mig, jag har väl inte glömt något där, jag var där någon gång med några kompisar för några år sen... osv)
Han: Jo det är inte så att du har en volvo?
Jag: Näe?
Han: För vi har haft en volvo stående här i någon vecka som är registrerad på en Martin Zackrisson
Jag: Jaha nä nej den är inte min. Det finns ju några Martin Zackrisson, men inte så många.
Han: Jo jag har pratat med han i Lindome och det var inte hans heller.
Han: Du känner inte till några andra Martin Zackrisson?
Jag: Näe...
Han: Okej, men ha en bra dag då.

0 Åsikter:

Skicka en kommentar

<< Hem